Provozní řád budovy Sokolovny ŽlutavaStránka1
OBEC ŽLUTAVA
IČ: 00284734
PROVOZNÍ ŘÁD BUDOVY
SOKOLOVNY VOBCI ŽLUTAVA
1.Majetkové poměry
Vlastníkem budovy sokolovny, č.p. 191 se stav. parc. č. 239 ahřiště parc. č. 234 a235zapsané na
katastrálním úřadě vLV č. 10001 pro obec a k.ú. Žlutava, je obec Žlutava.
Budova je vybavena inventářem vmajetku obce Žlutava dle inventárníchseznamů.
2.Využití budovy
Budova sokolovny je využívána ktělovýchovné činnosti a kekulturním a společenským akcím. Sál
sokolovny, nebo jiné části budovy, jsou pronajímány společenským organizacím a občanům za
finanční úhradu určenou zastupitelstvem obce (příloha č. 1). Sál sokolovny je využíván Základní
školou ve Žlutavě khodinám tělesné výchovy.
3.Správce budovy sokolovny
Správou budovy sokolovny pověřujestarosta obcesprávce budovy, na základěpracovní smlouvy.
Pracovní povinnosti správce sokolovny:
•Organizuje a řídí veškerou provozní činnost dle ročního plánu a rozpisu cvičebníchhodin.
•Chrání obecní majetek před zničením a znehodnocením (hmotná odpovědnost).
•Vede seznam majetku obce na sokolovně a připravuje majetek kinventuře.
•Vede evidenci akcí, eviduje spotřebu elektrické energie a inkasuje nájemné, které jednou
měsíčně odvádí do obecní pokladny.
•Vydává klíče osobám, které mají sokolovnu propůjčenu.
•Předává sokolovnu před akcí a přebírá po akci.
•Ztrátu, nebo poškození způsobené nájemcem eviduje vknize závad, kterou vede a projednává
úhradu nebo odstranění škody sosobou odpovědnou za způsobenou škodu.
•Hlásí předem akce pracovníkům zajišťujícím úklid a předsedovi SK Žlutava, z.s.
•Zajišťuje praní záclon a závěsů + ubrusů po akcích konaných obcí.
•Zajišťuje čištění všech svítidel.
•Zajišťuje drobné opravy (nebo zajistí nápravu).
•Každých 14 dní ve středu připraví popelnice kodvozu odpadků a zajistí jejich úklid nastanovené
místo. Zodpovídá za úklid sokolovny–vpřípadě, že není zvlášť zřízeno místo uklizečky, zastává
její funkci.
•Vtopném období zajišťuje vytápění prostor budovy.
•Při akcích zpřístupnit únikové východy.
Provozní řád budovy Sokolovny ŽlutavaStránka2
4.Uklizečka
Pracovní povinnosti uklizečky(správce):
•Úklid šatny, sálu, přísálí, kuchyně, sociálních zařízení, vstupní chodby a bočních chodeb,
schodiště, jeviště, „galerka“,včetně mytí oken dle potřeby–minimálně však 2x ročně
•Zametání a údržba chodníku před budovou sokolovny, úklid sněhu na plochách před budovou
sokolovny spojené sposypem chodníku.
•Úklid hřiště u sokolovny (v letním období).
•Vpřípadě škod, poškození budovy, havárie–hlásitokamžitěsprávci sokolovny.
•Zajišťuje nákup čistících a hygienických potřeb.
5.Povinnosti SK Žlutava, z.s.
•Dodržuje cvičební hodiny dle rozpisu pod vedením zodpovědného cvičitele.
•Vprůběhu cvičebních hodin dodržuje bezpečnostní předpisy a pořádek.
•Chrání obecní majetek před zničením a znehodnocením.
•Vpřípadě škod, poškození budovy, havárie–hlásíokamžitěsprávci sokolovny,poznačí do
knihy závad.
•Zodpovědní cvičitelé dbají na přezouvání cvičenců.
•Vede knihu závad a úrazů.
6.Povinnosti ZŠ Žlutava
•Dodržuje cvičební hodiny dle rozpisu pod vedením zodpovědného učitele.
•Vprůběhu cvičebních hodin dodržuje bezpečnostní předpisy a pořádek.
•Chrání obecní majetek před zničením a znehodnocením.
•Vpřípadě škod, poškození budovy, havárie–hlásíokamžitěsprávci sokolovny, poznačí do knihy
závad
•Zodpovědní učitelé dbají na přezouvání cvičenců.
7.Provoz budovy
•Rozvrh cvičebních hodin jekaždoročně aktualizována vyvěšen vprostoru hlavního vchodua
na webových stránkách obce-suvedením cvičitelů, kteří mají propůjčené klíče.
•Pronájem prostor budovy sokolovny je nutno dohodnout se správcem budovy předem.
Správcem budovy je předána pronajatá část budovy a příslušné klíče. Současně je dohodnuta
doba předání po akci a zaplacení nájemného.
•Vcelé budově sokolovnyplatí zákaz kouření.
•Příprava a výzdoba sálu na akceproběhne vsobotu vdopoledních hodinách tak, aby nebyly
narušeny páteční cvičební hodiny sportovních oddílů. Pokud bude jinak, dohodne se pořadatel
předem přímo svedením SKŽlutava, z.s.a se správcem sokolovny.
•Pořadatelé všech akcí zajistí po akci úklid stolů, židlí, vrácení zapůjčeného inventáře, výzdoby a
hrubých nečistot, včetně prostor před budovou sokolovny. Po akci rovněž odklidí odpadky a
předají pronajaté prostory vyklizené a vyčištěné správci sokolovny
•Dbát na to, aby nebyly uzamčeny únikové východy.
Provozní řád budovy Sokolovny ŽlutavaStránka3
8.Provoz dětskéhoa sportovníhohřiště
•Tyto se řídí vlastním provozním řádem.
9.Rozdělení klíčů od budovy
Klíče od budovy jsou rozděleny takto:
Správce:všechny klíče
Škola:spojovací krček se školou, nářaďovna
Obecní úřad
Cvičitelé SK:
všechny klíče
bočnívchod, nářaďovna–seznam uložen na obecním úřadě
10.Osvobozené akce:
I.Výstava ovoce, výstava chovatelů
II.Akce osvobozené starostou obce (příp. radou obce)
III.Akce obecního úřadu, školy
IV.Akce SKŽlutava
V.Sportovní akcemístních spolků
VI.Vždy 1 kulturní akce každého spolku obce(ples, taneční zábava apod.)
Schváleno Zastupitelstvem obceŽlutava dne30.1.2023-splatností od 1.2.2023-usnesením
číslo: 5/4/2023
Provozní řád budovy Sokolovny ŽlutavaStránka4
Příloha č. 1
Poplatky za pronájem prostor vbudověsokolovny:
Místní občané, organizace:
•Velký sál sokolovny+ přísálí+kuchyně2500,-Kč
•Pohřeb: velký sál, přísálí, kuchyně1000,-Kč
•Přísálí+ kuchyně1000,-Kč
•Kuchyně500,-KčKonvektomat500,-Kč
•Příprava sálu den předem**500,-Kč
Cizíobčané, organizace:
Velký sál sokolovny:
•Soukromá oslava6000,-Kč
•Přísálí + kuchyně3500,-Kč
•Příprava sálu den předem500,-Kč
Doplnění:
−Vceně pronájmu je spotřeba energií, zapůjčení inventáře a ubrusy
−Sál se předává po akci správci druhý dennejpozději do 1000hodin!
−**Příprava sálu den předem je možná od 1900hodin–nutno nahlásit cvičitelům SK Žlutava,
vpřípadě, že se bude sál připravovat dříve než v1900hodin je to možné pouze po předchozí
dohoděsvedením SK Žlutava a se správcem sokolovny–příprava sálu den předem je vždy
zpoplatněna částkou500,-Kč.
−Používat konvektomat může jen osoba zaškolená, nebo ktomu určená správcem sokolovny
–tato osoba ručí za správné používání, vpřípadě jakékoli poruchy bezodkladně hlásí správci
sokolovny(zapůjčení konvektomatu je zpoplatněno částkou500,-Kč).
−Nájemce se zavazuje, že při poškození opony–uhradí případnou opravu.
Provozní řád budovy Sokolovny ŽlutavaStránka2
4.Uklizečka
Pracovní povinnosti uklizečky(správce):
•Úklid šatny, sálu, přísálí, kuchyně, sociálních zařízení, vstupní chodby a bočních chodeb,
schodiště, jeviště, „galerka“,včetně mytí oken dle potřeby–minimálně však 2x ročně
•Zametání a údržba chodníku před budovou sokolovny, úklid sněhu na plochách před budovou
sokolovny spojené sposypem chodníku.
•Úklid hřiště u sokolovny (v letním období).
•Vpřípadě škod, poškození budovy, havárie–hlásitokamžitěsprávci sokolovny.
•Zajišťuje nákup čistících a hygienických potřeb.
5.Povinnosti SK Žlutava, z.s.
•Dodržuje cvičební hodiny dle rozpisu pod vedením zodpovědného cvičitele.
•Vprůběhu cvičebních hodin dodržuje bezpečnostní předpisy a pořádek.
•Chrání obecní majetek před zničením a znehodnocením.
•Vpřípadě škod, poškození budovy, havárie–hlásíokamžitěsprávci sokolovny,poznačí do
knihy závad.
•Zodpovědní cvičitelé dbají na přezouvání cvičenců.
•Vede knihu závad a úrazů.
6.Povinnosti ZŠ Žlutava
•Dodržuje cvičební hodiny dle rozpisu pod vedením zodpovědného učitele.
•Vprůběhu cvičebních hodin dodržuje bezpečnostní předpisy a pořádek.
•Chrání obecní majetek před zničením a znehodnocením.
•Vpřípadě škod, poškození budovy, havárie–hlásíokamžitěsprávci sokolovny, poznačí do knihy
závad
•Zodpovědní učitelé dbají na přezouvání cvičenců.
7.Provoz budovy
•Rozvrh cvičebních hodin jekaždoročně aktualizována vyvěšen vprostoru hlavního vchodua
na webových stránkách obce-suvedením cvičitelů, kteří mají propůjčené klíče.
•Pronájem prostor budovy sokolovny je nutno dohodnout se správcem budovy předem.
Správcem budovy je předána pronajatá část budovy a příslušné klíče. Současně je dohodnuta
doba předání po akci a zaplacení nájemného.
•Vcelé budově sokolovnyplatí zákaz kouření.
•Příprava a výzdoba sálu na akceproběhne vsobotu vdopoledních hodinách tak, aby nebyly
narušeny páteční cvičební hodiny sportovních oddílů. Pokud bude jinak, dohodne se pořadatel
předem přímo svedením SKŽlutava, z.s.a se správcem sokolovny.
•Pořadatelé všech akcí zajistí po akci úklid stolů, židlí, vrácení zapůjčeného inventáře, výzdoby a
hrubých nečistot, včetně prostor před budovou sokolovny. Po akci rovněž odklidí odpadky a
předají pronajaté prostory vyklizené a vyčištěné správci sokolovny
•Dbát na to, aby nebyly uzamčeny únikové východy.
Provozní řád budovy Sokolovny ŽlutavaStránka3
8.Provoz dětskéhoa sportovníhohřiště
•Tyto se řídí vlastním provozním řádem.
9.Rozdělení klíčů od budovy
Klíče od budovy jsou rozděleny takto:
Správce:všechny klíče
Škola:spojovací krček se školou, nářaďovna
Obecní úřad
Cvičitelé SK:
všechny klíče
bočnívchod, nářaďovna–seznam uložen na obecním úřadě
10.Osvobozené akce:
I.Výstava ovoce, výstava chovatelů
II.Akce osvobozené starostou obce (příp. radou obce)
III.Akce obecního úřadu, školy
IV.Akce SKŽlutava
V.Sportovní akcemístních spolků
VI.Vždy 1 kulturní akce každého spolku obce(ples, taneční zábava apod.)
Schváleno Zastupitelstvem obceŽlutava dne30.1.2023-splatností od 1.2.2023-usnesením
číslo: 5/4/2023